به رياست استاندار يزد
نشست ستاد ايام ا... دهه مبارك فجربرگزار شد

نشست ستاد ايام ا... دهه فجر به رياست استاندار يزد و با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " سه شنبه شب در اين نشست كه در محل سالن حميدياي استانداري برگزار شد، پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي را برگرفته از تلاش هاي امام راحل عظيم الشان (ره) و ياران باوفايشان و همچنين همراهي مردم هميشه در صحنه اين مرز و بوم برشمرد.

استاندار يزد با اشاره به ارگان هاي فعال در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي از جمله سفارت هاي ايران در ساير بلاد و صدا و سيما و ... آنان را مراكز فساد و فحشا برشمرد و افزود: با شكل گيري جمهوري اسلامي همان نهاد ها و ارگان ها در راستاي ترويج اهداف اسلام ناب محمدي(ص) قدم بر مي دارند و بيانات و رهنمودهاي امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مد ظله العالي) است كه با گذشت فقط 30 سال از پيروزي انقلاب موجب بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه شده است.

وي مشكل اعتقادي دنيا با نظام جمهوري اسلامي را يادآور شد و افزود: دشمنان اسلام با پاشيدن بذر نفاق و تفرقه، ايجاد سرخوردگي بين جوانان و جلوگيري از پيشرفت كشور سعي در براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي را دارند كه همچون گذشته با ايستادگي و پايداري ملت رشد ايران اسلامي نااميد خواهند شد.

فلاح زاده كمبود فرهنگي و بي سوادي عموم مردم در قبل انقلاب را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان كرد: جمهور ي اسلامي ايران اكنون با كسب رتبه يازدهم در توليد علم جهان پيشرفت بي نظيري را داشته است.

وي در بخش دوم سخنان خود پيشرفت استان از نظر صنعتي، فرهنگي، سلامت و ... را يادآور شد.

رعايت جنبه معنوي و الهي برنامه ها، برجسته نمودن راه امام راحل (ره)، مردمي بودن مراسم ايام ا... دهه فجر، كم هزينه و پر محتوا بودن، تجليل از مبارزان قبل از انقلاب، تداخل نداشتن برنامه ها، پوشش خبري صدا و سيما و رسانه ها، ديدار با خانواده شهدا، بازرسي عملكرد دستگاه ها از ديگر نكات مورد تاكيد اين مقام مسئول در خصوص برنامه هاي اين ايام بود.

رييس ستاد دهه فجر استان نيز در اين مراسم ايام ا... دهه فجر را آغاز برچيده شدن ستم، برافراشته شدن عدالت اسلامي و بيداري مستضعفان جهان برشمرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب به فعاليت هاي شوم خود بر عليه ملت رشيد ايران اسلامي مشغولند، كه حضور حداكثري در راهپيمايي 22 بهمن مشت محكمي بر دهان همه بدخواهان نظام جمهوري اسلامي است.

حجت الاسلام والمسلمين " فخرالديني " از تشكيل 25 كميته، 12 ستاد اصلي و 100 كميته فرعي خبر داد و اظهار داشت: روحيه شادي و نشاط بايد در آحاد مردم با توجه به پيش رو بودن اين ايام ايجاد شود.

وي همچنين همزماني اين ايام ا... با آغاز امامت حضرت ولي عصر(عج) را يادآور شد.

در اين جلسه بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مطرح شده صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا